Absolwentka nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, z branżą PR związana jest od 2010 roku. W Big Picture jest obecna od pierwszego roku istnienia agencji. Jako Strategic Director, wspólnie z Hanną Waśko, CEO, odpowiada za zarządzanie agencją, strategiczne kierunki rozwoju, budowę zespołu, a także doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów.
Wcześniej przez kilka lat, jako Senior Consultant, zajmowała się relacjami z kluczowymi partnerami biznesowymi i koordynacją strategicznych platform wizerunkowych dla takich firm jak Coca-Cola, L’Oreal Polska, Mondelez Polska, a także zarządzała zespołem lifestyle.
To właśnie marki lifestyle, jak i tzw. marki wrażliwe są jej specjalizacją.
Od początku swojej drogi w PR, zajmowała się markami premium i top premium, takimi jak Absolut Vodka, Ostoya Vodka i Martini, Bacardi. Prowadziła także komunikację korporacyjną, łącznie z działaniami CSR, dla Wyborowej Pernod Ricard.
Miłośniczka NYC, klasycznej motoryzacji oraz kulinariów. Zawsze jest na bieżąco z trendami kulinarnymi: wie, gdzie są najlepsze (i najmodniejsze) knajpy nie tylko w Warszawie, ale także Amsterdamie i Nowym Jorku.
Siła spokoju. Wprowadza w Big Picture nowe spojrzenie na wszystko, czego dotknie. To Helena ogarnia dla nas najciekawsze szkolenia, analizy i doradców. Mało kto wie, ale kocha Excela i zarządzanie procesami:)