Public affairs
Zakres naszych kompetencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.
- Tworzenie mapy otoczenia społeczno-politycznego, kluczowych interesariuszy
oraz procesów - Wsparcie w określaniu mierzalnych celów dla działań public affairs i budowanie strategii
ich realizacji (kroki milowe, priorytety, oś czasu, ryzyka i szanse) - Pozycjonowanie i budowa kluczowych przekazów
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami – otoczeniem legislacyjnym
i regulacyjnym, przedstawicielami organizacji publicznych i pozarządowych, mediami
i liderami opinii - Monitorowanie procesów legislacyjnych
- Konsultacje społeczne
- Budowa współpracy pomiędzy sferą rządową, pozarządową a biznesem – partnerstwa
na rzecz dialogu i wypracowania dobrych praktyk - Społeczne zaangażowanie biznesu – CSR, kampanie edukacyjne, kampanie społeczne
- Konsultacje społeczne
- Komunikacja instytucji publicznych – miasta i regiony, instytucje kultury, wydarzenia międzynarodowe i ogólnopolskie