Public affairs

Zakres naszych kompetencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.

  • Tworzenie mapy otoczenia społeczno-politycznego, kluczowych interesariuszy
    oraz procesów
  • Wsparcie w określaniu mierzalnych celów dla działań public affairs i budowanie strategii
    ich realizacji (kroki milowe, priorytety, oś czasu, ryzyka i szanse)
  • Pozycjonowanie i budowa kluczowych przekazów
  • Zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami – otoczeniem legislacyjnym
    i regulacyjnym, przedstawicielami organizacji publicznych i pozarządowych, mediami
    i liderami opinii
  • Monitorowanie procesów legislacyjnych
  • Konsultacje społeczne
  • Budowa współpracy pomiędzy sferą rządową, pozarządową a biznesem – partnerstwa
    na rzecz dialogu i wypracowania dobrych praktyk
  • Społeczne zaangażowanie biznesu – CSR, kampanie edukacyjne, kampanie społeczne
  • Konsultacje społeczne
  • Komunikacja instytucji publicznych – miasta i regiony, instytucje kultury, wydarzenia międzynarodowe i ogólnopolskie