Absolwentka nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie w PR zdobywa od 2012 roku. Była pierwszą osobą w zespole Big Picture, od początku budowała także praktykę, która jest nam szczególnie bliska: silne zaangażowanie firmy w działania społeczne i pro bono.
Od lat związana ze środowiskiem organizacji pozarządowych w Polsce, była członkiem zarządu Polskiej Rady Organizacji Młodzieżowych PROM z ramienia Stowarzyszenia Projekt: Polska. Bliskie jej sercu są sprawy lokalne, dlatego brała udział w pracach zespołu ds. budżetu partycypacyjnego w Dzielnicy Warszawa – Bielany. Była również wolontariuszką Fundacji Świat na TAK oraz Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży.
Zdobyte w ten sposób doświadczenie wykorzystuje w pracy, od wielu lat realizując liczne projekty działania bono agencji, programy społeczne i CSR dla klientów. Odpowiadała za strategię PR nagradzanych polskich i międzynarodowych projektów, m.in. dla Amnesty International czy Fundacji Onkologicznej Osób Młodych Alivia.
W pracy łączy wysokie kompetencje zarówno z obszaru komunikacji korporacyjnej, jak i lifestylowej. Tworzyła i implementowała na polski rynek globalne strategie dla firm i marek z sektora FMCG, m.in. Mondelez International i Herbapol-Lublin S.A. Obecnie prowadzi działania PR dla klientów z obszaru home&design.