Z branżą PR związana jest od 2010 roku.
W Big Picture obecna od pierwszego roku istnienia agencji, przez lata pełniła funkcję Strategic Directora, a w 2023 roku objęła udziały i stanowisko Partnera firmy. Wspólnie z Hanną Waśko odpowiada za zarządzanie agencją, strategiczne kierunki rozwoju, budowę zespołu, a także doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów.
Jej zawodowe korzenie to głównie projekty trend-setterskie i life-style. Przez lata, jako strateg, zajmowała się koordynacją strategicznych platform wizerunkowych dla takich firm jak Coca-Cola, L’Oreal Polska, Rituals, Porsche czy Mondelez Polska, a także zarządzała zespołem life-style. Od początku swojej drogi w PR specjalizuje się w markach premium i top premium, takich jak Absolut Vodka, Ostoya Vodka, Martini, Bacardi. Prowadziła także komunikację korporacyjną, łącznie z działaniami CSR, dla Wyborowej Pernod Ricard.
Miłośniczka NYC, klasycznej motoryzacji oraz kulinariów. Zawsze jest na bieżąco z trendami kulinarnymi: wie, gdzie są najlepsze (i najmodniejsze) knajpy nie tylko w Warszawie, ale także Amsterdamie, Kopenhadze czy Nowym Jorku.
Siła spokoju. Wprowadza w Big Picture nowe spojrzenie na wszystko, czego dotknie. To Helena ogarnia dla nas najciekawsze szkolenia, analizy i doradców. Mało kto wie, ale kocha Excela i zarządzanie procesami:)
Absolwentka nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.