W Big Picture silne wzmocnienie zespołu life-style. Ukończyła PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także studia podyplomowe Zarządzanie marką na SGH. Swoją wiedzę teoretyczną od ponad 10 lat łączy z praktyczną pracą w branży.
Kasia ma bogate doświadczenie w komunikacji life-style. Przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion – zarówno polskich, jak i zagranicznych, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi.
Dbała o wzrost świadomości i widoczności również dla liderów branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. W swojej karierze współpracowała również z sektorem FMCG, prowadząc projekty dla Żywiec Zdrój i marki Bracia Sadownicy.
Kasia implementowała globalne strategie na polski rynek, tworzyła także od podstaw wizerunek bardziej lokalnych brandów. Patrzy na projekty całościowo – kluczowe jest dla niej połączenie misji i wizji marki z jej celami biznesowymi oraz prowadzoną komunikacją. Ceni partnerskie relacje z klientami.
Poza pracą realizuje się w podwójnej roli mamy, szuka równowagi i spokoju w jodze oraz poznając nowe techniki oddechowe. Wolne chwile najchętniej spędza nad morzem – nieustannie przekonując wszystkich wokół, że szum fal i piasek to najlepszy sposób na relaks!