Zaangażowanie społeczne ma sens tylko wtedy, gdy jest sednem i filozofią działania, a nie tylko komunikacji.
Dla nas to podstawa naszego biznesu. A wspieranie Klientów, którzy myślą podobnie – w ich filantropii, strategiach zrównoważonego rozwoju, budowaniu kapitału społecznego – to dla nas jeden z najważniejszych napędów działania.
Znamy się na tym i kochamy to robić.
Zaangażowanie społeczne ma sens tylko wtedy, gdy jest sednem i filozofią działania, a nie tylko komunikacji.
Dla nas to podstawa naszego biznesu. A wspieranie Klientów, którzy myślą podobnie – w ich filantropii, strategiach zrównoważonego rozwoju, budowaniu kapitału społecznego – to dla nas jeden z najważniejszych napędów działania.
Znamy się na tym i kochamy to robić.
Poszukujemy ambitnej i komunikatywnej osoby na stanowisko PR Assistan-
t/PR Executive do Teamu Lifestyle w agencji Big Picture! Jeśli śledzisz trendy,
jesteś na bieżąco z nowinkami ze świata brand marketingu, lubisz kreatywne
projekty i chcesz uzupełnić zespół swoją pozytywną energią, to znaczy, że
szukamy właśnie Ciebie! :)
Big Picture to zespół doświadczonych doradców z obszaru strategii komuni-
kacji, public relations, public affairs oraz zarządzania wizerunkiem. Wyróżnia
nas sposób, w jaki patrzymy na zadanie. Widzimy więcej i myślimy w oparciu
o perspektywę szerszą niż jeden brief czy projekt. Patrzymy w skali BIG PIC-
TURE – całej mapy otoczenia komunikacyjnego, przyczyn i skutków. Myśląc
o celach komunikacyjnych, pamiętamy o biznesowych.
W naszym zespole realizujemy projekty, które wyróżniają się dopracowaną
strategią komunikacji, kreatywnością oraz niesztampowym podejściem, co
sprawia, że często są nagradzane w topowych konkursach branżowych (trzy-
krotnie z rzędu zostaliśmy Agencją Roku w konkursie Złote Spinacze ZFPR).
Do grona naszych klientów należą zarówno globalne brandy, jak i polskie
marki. Wśród nich m.in. Rituals, Porsche, Desa, L’Oréal Professionnel, Phlov
by Anna Lewandowska, Alkmie, Momme, Durex oraz kultowe marki alkoholi
z kategorii premium.
PR Assistant/PR Executive – Team Lifestyle (PR produktowy)
- Czujesz się odpowiedzialny/a za powierzone zadania, a ich organizacja i
planowanie nie sprawia Ci większych trudności,
- Odznaczasz się skrupulatnością – dbasz o najmniejsze szczegóły podczas
realizacji zadań,
- Masz „lekkie pióro” – dobrze i ciekawie piszesz z zachowaniem zasad
pisowni języka polskiego,
- Lubisz czytać :) i nie zatrzymujesz się jedynie na leadzie artykułu,
- Znasz formaty funkcjonujące w kanałach SoMe,
- Jesteś ciekawy/a świata, interesujesz się szeroko pojętym lifestylem, śledzisz
trendy i SoMe, bywasz w nowo otwartych miejscach, znasz najświeższe
ploteczki ze świata showbiz,
- Posługujesz się j. angielskim min. na poziomie komunikatywnym,
- Jesteś energiczny/a, kreatywny/a i pełny/a zaangażowania przy realizacji
projektów,
- Umiesz pracować zarówno w zespole, jak i samodzielnie,
- Chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, a także potrafisz uczyć
się na błędach,
- Wykazujesz się inicjatywą, nie boisz się prezentować i wypowiadać w szer-
szym gronie.
Jeśli dopiero zaczynasz swoją karierę, zapraszamy do złożenia CV na stanowi-
sko PR Assistant – wszystkiego Cię nauczymy ;)
Jeśli masz min. półroczne doświadczenie w pracy na podobnym lub asystenc-
kim stanowisku w agencji PR, zachęcamy do aplikowania na stanowisko PR
Executive.
- Nawiązywanie relacji oraz działania z mediami i influencerami, a także
reprezentantami innych wybranych środowisk w kontekście prowadzo-
nych projektów,
- Opracowanie materiałów tekstowych,
- Realizacja działań egzekucyjnych zgodnie z przyjętą strategią (pod nadzo-
rem Starszego Teamu) np. prac związanych z organizacją wysyłek kreatyw-
nych, eventów i innych działań niestandardowych,
- Aktualizacja baz mediów,
- Tworzenie raportów i podsumowań projektu,
- Research informacji, podwykonawców i twórców dopasowanych do brie-
fustrategicznego,
- Pomoc w tworzeniu strategii oraz koncepcji kreatywnych działań dla obec-
nych i nowych Klientów agencji.
- Oferujemy stabilne zatrudnienie w formule dostosowanej do Twoich
potrzeb (UZ, UoPlub B2B), z długoterminową perspektywą oraz możliwo-
ścią pracy zdalnej (w systemie hybrydowym – 3 dni z biura, 2 dni z domu),
- Posiadamy przyjazny program onboardingowy i miłe niespodzianki na
start :)
- Otrzymasz od nas prywatną opiekę medyczną w Luxmed oraz dofinanso-
wanie na okulary korekcyjne (bez względu na wybraną formę zatrudnienia),
- Jesteśmy partnerem “Dzień na U” Rak’n’Roll, więc przysługiwać Ci będzie
dodatkowy dzień płatnego urlopu na badania profilaktyczne,
- Będziemy wspierać Twój rozwój poprzez regularne spotkania feedbackowe
oraz pracę nad celami ustalonymi indywidualnie,
- Posiadamy także system premii uznaniowych za ponadprzeciętne zaanga-
żowanie i efekty,
- Organizujemy wiele integracyjnych niespodzianek,
- Zapewniamy sprzęt służbowy – MacBook,
- Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy, w pięknej, przedwojennej
kamienicy przy ul. Mokotowskiej 51/53 – dla tych, którzy (tak jak my) nie
lubią korpo-biurowców, jest to duży plus :)
Spośród nadesłanych CV odzywamy się do wybranych osób. W pierwszym
kroku rozmawiamy telefonicznie i umawiamy się na rozmowę, po której czeka
Cię zadanie rekrutacyjne. W przypadku procesu rekrutacyjnego na stanowi-
sko PR Executive zadanie będzie polegało na opracowaniu próbnego tekstu na
zadany temat. Na wykonanie zadania otrzymasz kilka dni, a odpowiedź odsy-
łasz do nas drogą mailową. Po weryfikacji wrócimy do Ciebie z feedbackiem i
ewentualną ofertą współpracy.
Big Picture to firma doradcza z obszaru PR i public affairs, założona przez
Hannę Waśko w 2015 roku i zarządzana wspólnie z Heleną Korniejew. W trak-
cie 7 lat istnienia, zdobywając najwięcej nagród w konkursie Złotych Spinaczy
Związku Firm Public Relations, trzykrotnie uzyskała status agencji roku.
Zakres kompetencji agencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworze-
nia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz
instytucji. Wyróżnikiem firmy jest kompetencja pracy dla rynkowych liderów i
pionierów, a więc zdolność realizacji projektów szczególnie wymagających,
spektakularnych i wielopłaszczyznowych. Do Klientów firmy na przestrzeni
lat należą m.in. InPost, Allegro, Mondelez Polska (Milka, Oreo itd.), Reckitt
Benckiser, Polpharma S.A. i Polpharma Biologics, L’Oréal Polska, Coca-Cola,
Rochstar, KSW i wiele innych. W ramach praktyki pro bono zespół agencji
wspiera największe organizacje społeczne – Szlachetną Paczkę, Stowarzysze-
nie Sędziów Polskich IUSTITIA, Amnesty International, Fundację Onkologicz-
ną Alivia czy Fundację Rak’n’Roll. Firma, łącząc wieloletnie doświadczenie
consultingowe z korzeniami w środowisku organizacji społecznych, specjalizu-
je się w projektach splatających biznes z działaniem na rzecz dobra publiczne-
go – zarządzała m.in. projektami Fundacji Grażyny Kulczyk, Oxford Noble
Foundation, komunikacją działań społecznych Rafała Brzoski czy filantropij-
nym zaangażowaniem Jerzego Staraka.