Od momentu dołączenia do Big Picture w 2017 roku, jej królestwem są projekty z obszaru brand PR. Łącząc kompetencje z zakresu PR-u produktowego – w tym media i influencer relations – a także obsługi korporacyjnej, na co dzień zarządza przede wszystkim komunikacją liderów branży FMCG, w tym działaniami marek wrażliwych.
Z powodzeniem koordynowała m.in. działania dla marek z portfolio William Grant & Sons (Hendrick’s Gin, Grant’s itd.), Mondelez Polska (Milka, Oreo, belVita, Lubisie itd.), Coca-Cola, Barilla, Wasa, Maspex i Herbapol-Lublin S.A., a także Henkel czy Sidolux. Odpowiadała również za komunikację i rebranding warszawskiej restauracji La Luce, zarządzała projektami dla marek e-commerce i technologicznych (m.in. Allegro, Panasonic), a w ramach poprzedniej agencji realizowała m.in. działania dla marki Reebok (Adidas Group).
Wcześniej, przez pięć lat, pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska, gdzie była redaktorką serwisu CKM.pl, a następnie zastępcą redaktor naczelnej ds. digitalu magazynu „JOY”. Odpowiadała tam za prowadzenie internetowego wydania ostatniego ze wspomnianych portali oraz kanałów social media obydwu z nich, doskonaląc jednocześnie warsztat pisarski, copywriterski oraz kompetencje managerskie. Dzięki tak kompleksowemu doświadczeniu, z powodzeniem koordynuje projekty PR z uwzględnieniem realiów i potrzeb zarówno po stronie redakcji, jak i klienta.
Klienci i zespół kochają ją za niezmącony spokój i doskonałą rękę do uczenia nowych adeptów PR.