Od ponad 10 lat wspiera klientów w budowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych na rynku polskim i poza granicami kraju. Uwielbia uczyć się nowych branż i żadna nie jest jej straszna. W Big Picture, w ramach zespołu komunikacji korporacyjnej, koordynuje prace zespołów pracujących dla Mondelez, WHO / Światowej Organizacji Zdrowia, Fairtrade czy onkofundacji Alivia.
Dagmara ma bogate doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej i kryzysowej. Doradzała zarządom oraz działom komunikacji i PR dużych międzynarodowych korporacji: Visa, IKEA Industry, Arcadis, Lafarge, ROCKWOOL. Projektowała i realizowała także kampanię komunikacji wewnętrznej dla firmy z sektora przemysłowego na 8 międzynarodowych rynkach. Swoją drogę zawodową zaczynała od pracy dla spółek z branży nieruchomości (komercyjnych i mieszkaniowych) – ten segment rynku wciąż darzy ogromną sympatią.
W pracy z klientami stawia na bliską współpracę, elastyczność i pełen profesjonalizm. Dagmara wierzy w partnerskie i transparentne relacje z mediami, jest fanką pracy zespołowej oraz nietypowego wykorzystywania klasycznych narzędzi PR.
Prywatnie mama dwóch żywiołowych dziewczynek i entuzjastka gastroturystyki, próbująca odtworzyć wybrane dania we własnej kuchni. Z różnym skutkiem 🙂 Fanka gier planszowych, pieszych wędrówek i wycieczek rowerowych wzdłuż polskiego wybrzeża. W pełni odpoczywa tylko w pobliżu wody. Kocha Bałtyk i nadmorskie lasy – o każdej porze roku.