Ukończyła projektowanie biżuterii na łódzkiej ASP.
Zanim rozpoczęła przygodę z PR-em, przez kilka lat prowadziła własną markę. Dzięki temu zdobyła sporą wiedzę nie tylko o komunikacji i potrzebach klienta, ale przede wszystkim o rynku fashion.
Wcześniej zajmowała się obsługą komunikacji marek dla takich klientów jak Martini, L’Oreal Polska, Durex, Costa Coffee, Reebok / Adidas Group. Łącząc znajomość rynku beauty, fashion, sportowego i eventowego, a także marek wrażliwych, wyspecjalizowała się w planowaniu i koordynacji dużych kampanii lifestylowych, łączących działania kreatywne, branded content oraz klasyczne media relacje. Ma także duże doświadczenie w budowaniu i koordynacji długofalowych platform współpracy z influencerami i mikroinfluencerami. Od mapowania, przez koncepty kreatywne, po kwestie prawne i realizację kampanii.
W Big Picture kieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację takich marek jak m.in. Durex, marki z portfolio William Grant & Sons oraz Brown Forman, a także odpowiada za praktykę beauty (L’Oréal Professionnel, Rituals).
W naszym biurowo-zespołowym życiu nic nie dzieje się bez jej wiedzy:) Jej encyklopedyczna pamięć do dat urodzin idzie w parze z wielopłaszczyznową kontrolą nad miejscem każdej lampy i biurka. Dobry duch i niepisana królowa wszystkich agencyjnych uroczystości.