Big Picture - Anna Krzyżanowska

Anna Krzyżanowska

Senior Consultant

Z branżą PR związana od lat. Przez 7 lat pracowała w agencji Leo Burnett (180 Public Relations) oraz jako niezależny konsultant dla czołowych agencji PR w Warszawie. Od 4 lat współpracuje z Big Picture. Specjalizuje się w projektach lifestylowych, modowych i kulturalnych.

Wprowadziła na polski rynek takie marki jak DKNY, Bobbi Brown oraz markę luksusowych polskich kosmetyków naturalnych – fridge by yDe, wyróżnioną w magazynie Wallpaper.
Posiada bogate doświadczenie w zakresie marek modowych – realizowała projekty dla Mango, M&S, Triumph i Fossil Group, wprowadziła na polski rynek Topshop i New Look.

Odpowiadała za 2 z cyklu wydarzeń promujących otwarcie Muzeum Polin. W latach 2014-2017 obsługiwała mediowo Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk, flagowy projekt artystyczny Starego Browaru w Poznaniu. W 2018 zajmowała się kontaktami z wybranymi polskimi dziennikarzami uczestniczącymi w otwarciu Muzeum Susch Grażyny Kulczyk.

Jest współautorką launchu PR i strategii mediowej warszawskiej Hali Gwardii.

Jest autorką strategii otwarcia Bajki Pana Kleksa w Katowicach, nowego Centrum Edukacji, Kultury i Nauki dla dzieci oraz rodziców. W ramach tego projektu była także kontaktem z mediami.

Obecnie w Big Picture realizuje projekty dla Costa Coffee (Home Edition), Faurecia i Komisji Fulbrighta.